Procedura rejestracji
- Kandydaci na studia dokonują obowiązkowej rejestracji elektronicznej na stronie internetowej: https://wd.wseit.pl/ poprzez Elektroniczny Rejestr Kandydatów, podając wymagane w procesie rekrutacji dane osobowe oraz teleadresowe.
- Po uzupełnieniu podstawowych danych w formularzu rejestracyjnym kandydaci dokonują wyboru kierunku i formy studiów z udostępnionego katalogu studiów, a następnie uzupełniają pozostałe, wymagane do rejestracji dane.
- Po zakończeniu rejestracji elektronicznej kandydatowi zostaje wygenerowany Indywidualny Numer Konta Bankowego, na które począwszy od opłaty rekrutacyjnej wnosi wszystkie opłaty związane z procesem kształcenia w Wyższej Szkole Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej. Konto bankowe WSEiT obsługuje ING Bank Śląski S.A.
- Rejestrację kandydatów na studia prowadzą Biura Rekrutacji na poszczególnych Wydziałach.
- Uruchomienie procedury rekrutacyjnej następuje po poprawnym wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza zgłoszeniowego oraz złożeniu do Biura Rekrutacji dokumentów wymaganych w niniejszym regulaminie.
- Dokumenty rekrutacyjne mogą zostać złożone w następujący sposób:
- osobiście przez kandydata lub osobę trzecią posiadającą pisemne upoważnienie do załatwienia spraw formalno-prawnych związanych z rekrutacją na studia we właściwym Biurze Rekrutacji, lub
- za pomocą poczty tradycyjnej na adres właściwego Biura Rekrutacji
- W przypadku złożenia osobiście w siedzibie Uczelni kompletu wymaganych oryginałów dokumentów oraz okazaniu oryginałów potwierdzających wykształcenie ust. 6a Regulaminu., kandydat lub osoba upoważniona podpisuje umowę o naukę w siedzibie Uczelni.
- W przypadku złożenia dokumentów rekrutacyjnych pocztą - dwa egzemplarze umowy o naukę oraz wzór oświadczenia kandydata odnośnie uzupełnienia wymaganych dokumentów (jeśli dotyczy) zostają wysłane drogą pocztową. Jeden podpisany egzemplarz umowy o naukę oraz oświadczenie kandydat odsyła do właściwego Biura Rekrutacji listem poleconym. Kandydat może również dostarczyć umowę oraz oryginały wymaganych dokumentów osobiście do Biura Rekrutacji w terminie przewidzianym w § 2 ust. 4 Regulaminu.
- W przypadku kandydatów zgłaszających się w ramach rekrutacji dodatkowej określonej w § 1 ust. 1 Regulaminu, doręczenie dokumentów rekrutacyjnych oraz podpisanej umowy musi nastąpić w terminie 7 dni od dnia poinformowania kandydata przez Uczelnię o możliwości wzięcia udziału w rekrutacji dodatkowej. Brak złożenia dokumentów w tym terminie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.